2011. június 12., vasárnap

Az utolsó hét előtt

Üdvözlet mindenkinek :)

Az utóbbi hetek igen sűrűek voltak, úgyhogy nem tudtam olyan gyakran írni, mint szerettem volna.
Beköszöntött nálunk is a június - persze az időjárás folyton ugyanolyan jó :)
A mai nap az 8. hét utolsó napja, azaz holnap hivatalosan is elkezdjük az utolsó hetet. Ami azt jelenti, hogy még 4 napunk van hátra a tréningből, azaz 8 jógaóra, és remélhetőleg már nem olyan sok éjszakázás.

Hogy a számokat kedvelőknek is kedvezzek, íme néhány adat az eddigiekről is:
39 különböző országból vagyunk itt a tréningen, kb 430-an (ennél picit többen kezdtük el, és valószínűleg ennél picit kevesebben fejezzük majd be)

A tréning 9 hetes, és ez alatt 96 jógaóránk volt/van/lesz, ez normál esetben - azaz 90 perces órákkal -  8640 percet jelentene a 40 fokos teremben, de mivel jónéhány óránk közel 120 percesre sikeredett, ez a mi esetünkben ennél több :) a hőmérsékletet meg inkább nem is említem, már annyira hozzászoktunk a meleghez :) merthogy itt azért jóval több van, mint 40 fok a termben. Az első jógaóránk 140 F, azaz (60 celsius fokos) volt, 100% páratartalommal. Ezt persze csak utólag tudtuk meg - de gyanús volt a "köd" a jógateremben :)
A legmelegebb óránk előző pénteken volt, 149 F, vagyis 65 celsius fokkal, de a páratartalom nem volt olyan vészes, mint az első órán.

Számomra megszámlálhatatlannak tűnő éjszakai órát töltöttünk Bollywood csillogását, ragyogását nézve - nagyjából 5 vagy 6 indiai filmet nézhettünk végig, ezek egyenként 3,5 - 4 órásak :) plusz a Mahabharata egyes részeit éjszakába nyúlóan.

Én személy szerint háromszor pótoltam elmaradt (vagy elkésett) jógaórát, volt, aki ennél többször.
Számos remek, remek tanárral találkozhattunk, vagy jógázhattunk.

Ugyan még nincs vége a történetnek - igazából csak most kezdődik, vagy majd csak most fog elkezdődni, ha hazamegyek :) - mindenesetre azt biztosan tudom, hogy az eddigi életem legjobb 2 hónapja volt/van, zajlik most, és életem legjobb döntése volt, amikor először bementem az Astoria-i Bikram jóga stúdióba. :)
Ezúton is nagyon köszönöm az ottani tanároknak, akik mind hozzájárultak a fejlődésemhez; és mivel meghálálni nem tudom azt a hihetetlenül sok energiát, amit tőlük kaptam, ezért igyekszem én is továbbadni majd :) (és ezennel vége a ceremóniabeszédemnek :))

Jövő héten még remélhetőleg jelentkezem, addig is jógázzatok lelkesen :)
Namaste!

az utolsó pénteki jógaóra után...

Santa Monica - hétvégi kiruccanás a lányokkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése