2011. május 15., vasárnap

The Boss is back in town, és vége a 4. hétnek

The Boss, azaz Mr. Bikram Choudhury.

Szinte biztos vagyok benne, hogy aki megcsinálja  a tréninget, és ír blogot/naplót/bármit, valahol, valamilyen formában ír a Főnökről. Mert, hogy a legtöbben így szólítják. :)
Szóval visszatért Japán útjáról, és csütörtökön az esti jógát ő tartotta.... (próbálom keresni a megfelelő szavakat arra, hogy mennyire szétalázott bennünket, de nem találok :)) Nem voltunk/vagyunk a héten valami jó fizikai állapotban - az érzelmi megpróbáltatásokon úgy tűnik nagyjából túl van a banda - viszont most ránkköszöntött az izomláz-korszak. Egyszerűen minden porcikám fáj, minden izmom ég, úgyhogy most nem is örülök annyira a hétvégének, jobb lenne folyamatosan jógázni, igazi kihívás lesz a hétfői óra.
Természetesen a csütörtöki jóga is így zajlott, kivéve, hogy Bikram feltekertette a fűtést, mert fázott :) ennek mi "nagyon örültünk", de persze nem rossz, ha melegebb van sokkal jobban megy a gyakorlás, csak nem könnyű bent maradni. Ezek után pedig jól leszólt nagyjából mindenkit, aki kicsit is kilógott a sorból óra közben, én is megkaptam a magamét, volt kiabálás, extra hosszú gyakorlatok, harmadik sorozat egy csajszinak a balancing stick-ből,  meg kiküldött egy másik csajszit az óra vége felé, mert nem csinálta a gyakorlatot....áhh, szóval a szokásos antré a Főnöktől. (így leírva már csak mosolygok magamban az egészen, ott azért nem ezt tettem :) )

Balancing Stick - azaz  "T tartás"

Majd az estét megkoronázta a Mahabharata - igen, igen :)) elkezdtük! Remek, csodás.... fél 3-kor már ágyban is voltunk.

Pénteken viszont megint Juan tartott órát, jajj, annyira szeretem az óráit, nekem egyszerűen az kell, amit ő ad. Szünet nélkül instruál, no standing savasana - de nála aztán tényleg :) rengeteg pozitív energia meg full koncentrálás, nála teljesen kikapcsol az agyam - az egyetlen tanár eddig, aki ezt elérte, úgyhogy tényleg nagyon szeretek nála gyakorolni.

Pénteken este még lezavartunk egy Posture Clinic-et, aminek én személy szerint nem annyira örültem, ugyanis a "nagyterembe" lett beosztva a csoportunk, ahol mikrofonnal kell beszélni. Ettől annyira izgultam, hogy az elején fél óráig remegve ültem a székemen, és csak ki-be lélegeztem, hátha kicsit megnyugszom. Viszont jó volt, hogy előbb kellett demonstrálni, és utána tanítani, a három - egyenként kb 40 másodperces (10 helyett) Balancing stick - kicsit oldotta a feszültséget :))

Most meg már lassan eltelik a hétvége is, nem volt túl meleg: süt a nap ugyan, de elég hideg szél fúj, szóval nem épp strandolós az idő.
Megvolt a szokásos bevásárlás, én sétáltam egy kicsit a környéken, csakhogy kimozduljak a hotelből.

És holnap újra kezdődik minden :)) A jógát már nagyon várom; napi két jóga után furcsa ez a másfél nap szünet...
És szerdán FÉLIDŐ!!! Gondolom/remélem lesz majd ünneplés, ha a felén túl vagyunk.

Búcsúzóul kaptok egy képet rólam meg Brandy Lyn Winfield-ről - a világbajnok.


Hát igen... így jógázik Ő:

http://www.youtube.com/watch?v=3JqYzcieCfM
http://www.youtube.com/watch?v=JhvCxICP2iE

1 megjegyzés:

  1. szia Márti!!!
    Végre egy kép Rólad:) hát, megnéztem ezt a videót, nem semmi, mintha gumiból lenne...
    Nagyon vigyázz magadra, kitartást!
    Képzeld, leadtam a szakdogám, most már csak a bírálatra kell várnom:P
    Sok sok puszi

    VálaszTörlés