2011. május 9., hétfő

Week - End - 3

Kedves Mindenki!

Először is szeretném nagyon nagyon megköszönni a bíztató sorokat, bár nem ragáltam rájuk külön-külön, ideért mindegyik, megkaptam, olvastam, és mindből erőt merítettem, nagyon nagyon jól esett!

Vége a harmadik hétnek is, és az igazat megvallva, még mindig nem érzem, hogy gyorsan telne az idő, inkább lassúnak érzem a napokat.

A héten a mélyrepülésemen kívül azért volt sok jó dologban is részünk. Például Dr. Jim Preddy anatómia óráiban.
Aki ismeri őt, az gonolom már mosolyog, vagy bólogat, merthogy valóban fantasztikus arc, és bár a latin és egyéb szakszavak miatt a felét nem értem annak, amit mond, nagyon jól szórakozom az előadásain.

Az anatómián kívül még igen sokat koncentráltunk a Dialogue-ra. :)
Bizony, sok, remek 'posture clinic', és annál is remekebb tanárok, nagyjából ez töltötte ki - és még fogja is egy darabig - a napjankat, estéinket.

Hétvégén meg sokat sokat pihentünk, meg tanultunk. Nem mentünk most sehova, mert nem volt igazán  jó idő. Persze azért heverésztünk kicsit a medence partján. :)

Szóval elméletileg feltöltődve vágunk neki a negyedik hétnek.
Kitartási itt mindenkinek, meg odahaza is, főleg a 60 naposoknak! :)

1 megjegyzés: