2011. május 16., hétfő

Hétfő - még mindig a kedvenc napom :)))

Végre, végre, végre!!!
Remekül kezdődik ez a hét. Két nagyon kemény jóga órán vagyok túl, de már alig vártam, hogy izzadhassak a "kínzókamrában". Az estit Bikram tartotta, és mivel kicsit késve értem a terembe nem maradt máshol hely, csak Bikram előtt. Szóval kénytelen voltam az orra elé teríteni a matracomat.

Azok kedvéért, akik nem jártak még Bikram óráján: igazából nem gond, ha a szeme előtt vagy, feltéve, ha kész vagy arra hogy belehalsz a gyakorlatokba, mert Bikram 120%-ot vár el, és ki is hajtja belőled. :) Ha ehhez nincs kedved, irány a terem széle, vagy a hátsó sorok. De ha nem érsz le időben... magadra vess, és mindent bele! :)
Ez történt ma velem is, és nagyon nagyon jól esett, de teljesen kihajtottam magam - még mindig szuszogok :)
Már a "standing bow" után éreztem, hogy ez kemény menet lesz - miután Bikram addig üvöltött, amíg mindenki eléggé előre nem dőlt - előttem Ellen, egy svéd leányzó állóspárgázott.... elég motiváló volt :))
Aztán a hátizomerősítésnél kezdtem kicsit feladni, de aztán valahogy végigcsináltam.

Az én standing bow pulling pose-om
Ellen-é nagyjából így nézett ki :))













 
Nem tudom, hogy állnak a 60/30 naposok otthon?? Mindent bele lányok, fiúk! Nagyon drukkolok, nincs is jobb, mint a Bikram jóga :))))

Namasté

1 megjegyzés:

  1. Szia Márti!
    Nagyon jó olvasni rólad, nagyon felnézek rád, hogy megvalósítod ezt az álmodat!
    Sok-sok puszi neked!
    Zsófi

    VálaszTörlés