2011. április 21., csütörtök

Az első hét fele - a hard day's night

Kedvesek!
Fényképekkel még mindig nem szolgálhatok, várnotok kell hétvégéig.
De szívesen megosztom az eddigi benyomásaimat.

Az esti órát - valami miatt - ma nem Bikram tartotta, hanem egy Juan nevű fickó.
Számomra eddig ez volt a legjobb jógaóra. (be kell valljam, az elmúlt pár napban eléggé küzdöttem a sok csalódással, ami jóga közben ért. Azt éreztem, még annyira sem megy, mint otthon szokott, és ez baromira letört az első napokban) Juan órája végre tényleg feltöltött enrgiával, nagyon lendületes volt, és a többiek benyomása is ez volt. És a 'standing separate leg head to knee' póz ma úgy ment, mint még sosem :))

A testi tüneteimmel még nem sikerült annyira megbarátkoznom - igen, tudom, ráadásul ez még csak az eleje.
Tele vagyok kék-zöld foltokkal (ezek nem tudom, hogy honnan jönnek, lehet a szobatársam éjszaka ver... na jó, biztos nem. Jó egyről tudok, az az órási, most már kékes barnás zöldes folt a keresztcsontomál azért van, mert indulás előtti éjszaka leestem a lépcsőröl :P de a többi?? rejtély...) És persze rendszeresen elkaszabolom a lábamat a borotvával, mert sietni kell. És a bőröm meg... na jó, megpróblom úgy felfogni, hogy tisztulok :)
De mindezek mellett jól vagyok.

Tegnap túlestem a Hal-Moon Pose-on :))))))))))) Nagyon boldog vagyok ettől.
(Azok kedvéért, akik nem ismerik a szituációt, csak egy gyors ismertető: van egy póz, amit Bikram előtt, és mindenki előtt kell mikrofonben elmondani.) Na hát ez elég ijesztő, nemcsak elsőre, meg ugye 427-en vagyunk, és a legjobb eseten is, ha 20-an kimentek pisilni, akkor is több, mint 400 ember előtt állsz egy színpadon. Szóval nagyon izgultam, de jól ment, kaptam egy "perfect"-megjegyzést a Főnöktől, a mögöttem álló meg: "Na hogy fogod ezt túlszárnyalni?" És persze nagyon kedves tapsot a barátoktól. Szóval tényleg jó volt összességében elégedett vagyok.

Na és hát a nap fénypontja: megvolt az első Bollywood mozink. Nagyon élveztem, de tényeg, kár, hogy nem kezdük el hamarabb :P de ez már csak így marad.
Szóval vicces volt megint ilyesmit látni, sokat nevettem, és persze kivel mással kezdtük volna, mint Hrithik Roshan-nal a főszerepben :)
Miután ötödször is újrakezdődött a történet - amikor már azt hiszed vége, felbukkan egy régi ismerős, aki újra összekuszálja a szálakat, hogy lehessen megint akciózni - végre vége lett, fél 3-kor. Azt hittük szerencsések vagyunk, de fél 4-ig meghallgathattuk a Roshan család történetét, és Bikram kapcsolatát a családdal. Szóval 4-re kerültünk csak ágyba, úgyhogy a ma reggeli jóga elég gyilkos volt, de túléltük!

Most meg rohanunk újra, meghallgatni a többieket.
Gondolok ám rátok, meg küldöm a "zenergy-t" remélem érzitek!
Namaste!

4 megjegyzés:

  1. :)) húú gratulálok a halfmoonhoz!!!! ne aggódj a jóga miatt, az első hét nekem is nagyon szétesős volt! jetleg meg még fel kell venni a traininges ritmust. aztán összeszokik a csapat, és amikor több mint 400 ember teljesen egyszerre mozog!!!!! aaaaaa!!!!! :))) sok puszi! mi is küldjük ám az energiákat! tudod hogy a reggeli jógátok egy időben van a mi 17:30-asunkkal!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok már a képekre!!! :')
    Amúgy ezeket a testi tüneteket kifejthetnéd bővebben! Még senkitől nem hallottam róluk!

    VálaszTörlés
  3. Eszter! szia!
    Igazából semmi komoly, vagy vészes.
    Szerintem a napi 2 jóga miatt érzékenyebb a testem, és ha beütöm magam valahova, hamarabb látszik, ezért vagyok lila. :)
    Plusz egy kis detox-feeling, gondolom most tisztul a testem, mert tiniként nem volt annyi pattanásom, mint most. :) de ezzel nem csak én küzdök :)
    Ami komolyabb gondot okoz, az a térdem, elkezdett megint fájni, és egyelőre nem javul. De igyekszem vigyázni rá.
    Az izomlázat meg nem is említem... lassan már megszoktam :)

    Remélem te is jól vagy! Még Olaszrszágban?

    VálaszTörlés
  4. Jól van, akkor megnyugodtam!
    Itt Olaszországban minden tök jó, csak a Bikram jóga hiányzik nagyon.
    Olvasom a blogod, és álmodozom, talán sikerül kijutnom a tréningre hamarosan...

    VálaszTörlés